به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به رزمندگان ، ایثارگران ، خانواده های معظم شهدا ، آزادگان و مردم استان تبریک گفت.

عزیزالله سیفی در پیام خود  با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از ارزش ها و آرمان های امام راحل ( ره ) می باشد آورده است: هفته دفاع مقدس و دوران شکوهمند ۸ ساله آن  ، یادآور خاطرات مقاومت ، ایثار و شهادت ملت بزرگوار و رزمندگان دلاور اسلام است که در مقابل دشمنانی تا دندان مسلح ایستادگی کرده و نگذاشته هیچ گاه عزت آنان خدشه دار شود.

 فرماندار گفت : جنگ تحمیلی علیه ایران، یک جنگ رودرو و ساده نبود بلکه در این جنگ تمام دنیای کفر و ابرقدرتها درحال کمک به صدام برای شکست ایران بودند و از این جهت آن را دفاع مقدس می نامند زیرا جوانانی باشور ؛ استقامت و رشید ایران اسلامی با همان بضاعت ناچیزشان تمام معادلات را به هم ریخته و باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شدند.

وی در ادامه با تأکید به اینکه دفاع مقدس دستاوردها و ثمرات بیشماری برای کشور داشته است افزود : یکی از مهمترین آنها ایجاد بسیج همگانی بوده است که  مردم دلاور و از جان گذشته ایران  با حفظ روحیه وحدت ملی وبسیجی خود از تمامیت کشور دفاع کرده و آزادی و استقلال را برای این مرز وبوم به ارمغان آورده اند.

سیفی در پایان با اشاره به اینکه بیش از دو دهه از جنگ تحمیلی می گذرد از خداوند منان خواستاریم در پرتو هدایت مقام معظم رهبری هر چه بیشتر در جهت گسترش و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس گام برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا